Soon to be bildlarare

Nu har jag fatt besked om att jag kommit in pa utbildningen pa Konstfack. Sa om fem ar ar jag kanske bildlarare da. Hoho. :)
De hade ringt pa min mobil som jag inte hort och lamnat ett meddelande pa mobilsvar som var omojligt att hora. Sa min kara mor fick ringa upp dem och hora vad det var (jag fattade direkt att jag kommit in, ego som jag ar, men Martin var jatteorolig). Sedan skrev mamma sms och sa att jag kommit in. Yippie stod det! :)

Vi satt vid Singapore river och at mat och sag pa nationaldagsfirandet med fyrverkerier och annat spektakel.
Boat Quay hette det dar vi satt, men Martin sager att det heter Clark Quay. Nat ar det i alla fall. Det var en gata med olika restauranger (allt fran indiskt till fish n chips) som gar langs Singapore River. Aker ni hit, sa ga dit! Det ar utsikt over skyskrapor och vatten, ratt bra fototillfallen dar med andra ord. :)

Nu ska vi kika vidare i affarer, fast Martin vill bara titta pa trakiga datorer (han borjar bli trott pa klader, som vi inte tittat pa sarskilt mycket faktiskt!).

Puss pa er alla manniskobarn!

Kommentarer
Postat av: anna

GRATTTISSSSSSSSSSSSSSS!
Fan vad kul gumman!
Jag säger Yippie jag med!
Massa kram!

Postat av: mamma jansson

Rocki har fyra st ägg nu, konstig hon:)
Sitter här efter en dag på stan, sååå svettigt, men vi gjorde fynd. Va på skokanonen o köpte sandaler o gympadojjor o stövletter, fick ena paret gratis.
Jag har lagt nycklarna i brevlådan så du har dom när ni kommer hem. Njut av de sista dagarana nu så hörs vi sen, KRAMISAR från mamma o plastpappa

2007-08-10 @ 16:22:29
Postat av: Sophie

Jättegrattis! Kul att du kom in på det du ville! :)
Och välkomna hem till regniga Sveriga snart... ;)

2007-08-10 @ 16:27:49
URL: http://www.luneas.bloggagratis.se
Postat av: Carin

Vad kul att du kom in. Grattis!! :) Det är så kul att läsa om eran resa.. Jag vet att jag är dålig på att kommentera men jag läser vartenda ord du skriver.. :) Ha det så bra. Kram

2007-08-10 @ 17:52:23
URL: http://ladyscorpio.blogg.se
Postat av: madde

grattis te att du km in på skolan. =)

2007-08-11 @ 15:38:35
URL: http://www.muffinsmadde.blogg.se
Postat av: Fina

Grattis vad roligt=)

2007-08-11 @ 18:09:11
URL: http://fina82.blogg.se
Postat av: inga(martins farmor)

Grattis,grattis och lycka till.
Tack för alla rapporter, Barbro och jag kom hem hit i går kväll från Österåsens Hälsohem, så det så.
Olika äventyr.
Vi mår bra. Hej då

2007-08-13 @ 09:23:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback