Soon Singapore Sling

Nu har vi, efter manga om och men och suck och ston och huvudvark, hittat ett hotell i Singapore. Det ligger i Little India, en bit fran centrala Singapore men det finns tunnelbana sa det ska ju inte vara nagot problem dar.

Idag ar i alla fall sista dagen har i Phuket och det kanns ju ratt lagom att aka nu tycker vi. Om en vecka den har tiden ar vi pa jobbet igen, kanns lite konstigt, men Martin langtar litegrann till jobbet. Jag ar mest orolig for min egen framtid jag, att behova sluta nu nar jag kommit in i det sa bra och allt... Aja, det visar sig hur allt blir. Pa torsdag far jag veta min framtid haha.

Ar det nan mer som vill ha oreos? ;)
Vi koper med oss lite till Barbro i alla fall, sa hon slipper cykla flera mil varje dag till olika affarer. :)
Det brukar i alla fall finnas i valsorterade butiker, ifall nagon blir sugen sadar, som jag redan sagt. :)
Varsta hypen det har blivit kring dessa kakor nu, haha. Alla kommer bli skitbesvikna sen nar de testar for de trodde det skulle smaka helt annorlunda. Ni vet som nar man fatt tips om en bra film som alla sager ar sa bra i flera manader. Och sa ser man den och blir jattebesviken for man hade sa hoga forvantningar. Haha. Oreoshype indeed. :)

Ha det nu sa bra alla manniskobarn och sa skriver vi igen fran Singapore.

Kommentarer
Postat av: mamma jansson

Undrade idag var Rocki va när jag kom, hon brukar ju komma upp på buren när jag kommer in, men idag kom hon inte. Jag blev lite rädd att nåt hänt, jag gick fram till buren o där ligger hon o ruvar igen....hur snabbt kan man lägga 3 ägg, jo hon ligger på tre st, i förrgår hade hon inga ägg.... är det nån som varit inne hos er, kanske Per, för det låg en tidning på bordet jag inte sett förut. Kanske nyfikna på vad jag gjort där...thihi
må gott kramisar till er båda

2007-08-07 @ 11:26:39
Postat av: Berit Dafnäs

Hej Malin och Martin!
Ta vara på de sista dagarna nu.Och Malin - jag håller tummarna!
Jag har inte varit i Thailand på ett tag,Bankok -99, Phuket 1990. Det verkar ha hänt mycket och många fler turister.Min "bästa" stad är Bankok.
I helgen var hela familjen i Göteborg och såg Rolling Stones.Första gången för Robin.
Vi hörs när ni kommer hem.Uppsala hälsar genom Berit

2007-08-07 @ 11:35:56
Postat av: barbro

Skippade cykeln och tog bilen till Östersund (20 mil)där Inga fått tag på Oreos. Så nu är min nyfikenhet stillad. Det hon hittat var choklad med vaniljfyllning. Sådär! Balllerina smäller högre. Kunde ju dock vara intresssant med annan fyllning!
Håller tummarna i morgon!

2007-08-08 @ 14:47:03
Postat av: Jenny

Jag gillar iaf oreos! =) Ni verkar ha haft en trevlig resa och ni är så välkomna hem till (skit) sverige! ;) Just ja, jag har hälsat på Fransica nu, kommer tyvärr inte ihåg vad jag sa rikigt.. ;D Kramar!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback