OREOS

For alla som undrat:

OREOS = chokladkexkakor med vaniljfyllning, finns aven med chokladfyllning, samt jordnotsfyllning. Originalkakan med vaniljfyllning ar inte alls ovanlig i Sverige, men jag har inte sett med jordnotsfyllning eller chokladfyllning hemma i Svedala. Ga till din lokala Hemkop sa ska du se att de har Oreos i kexhyllan! :)

Ovrig fakta: Nar jag och Martin var i Kambodja forut sa kopte vi Oreos-kopior, som hette Stereos ovh var lite billigare. Det tyckte vi var skitkul. ;)

Kommentarer
Postat av: anna

mmm har velat testa oreos sen jag såg Medan du sov första gången och Sandra Bullock äter sådana med sin katt...åh älskar den filmen.
hoppas ni har det underbart idag där borta!!
*kramar*

Postat av: barbro

Måste kanske cykla till Hemköp i morgon då! Är det bara de som har oreos ?

2007-08-01 @ 18:24:06
URL: http://balil.blogg.se
Postat av: mamma jansson

stockholm blev invaderat av flygmyror idag, ett svart moln va bara va man såg, folk flydde i panik. Tur man inte va där just då. Kraaaam

2007-08-01 @ 19:24:34
Postat av: Jenny

Halloj! Jag var på BJ ikväll, såg Fransica (hur stavas det?) men fick inget tillfälle att hälsa.. men jag tänkte på det iaf! =D Nu ska ni nog upp snart och bada och greja, jag ska nog ta och sova lite ;) Ha det gött! =) Puss o kram!!

2007-08-02 @ 03:19:37
URL: http://spinningjenny.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback