Mer oreosinfo och spatankar

Alla som onskar Oreos; kolla in er lokala icabutik ocksa, vad vet jag, kanske de har dessa lackerheter dar. ;)
Jag har bara kopt det pa Hemkop sa jag vagar inte saga var de mer kan tankas finnas.
Tva paket med jordnotsfyllning har jag i alla fall kopt pa mig har eftersom jag inte sett det i Sverige och det ar gott.

Nu sitter vi och svettas, eller i alla fall jag, och letar efter spa att fa massage pa. Nu har jag bestamt att Martin ska ringa och boka. :)
Det kostar runt 400-600 kr per person. Ar det dyrt? Det ar alltsa paketen som kostar sa. Man far nan kropssscrub eller inpackning, massage och nat sant..ja ett litet paket kan man saga. Bara massage kostar kanske 200 kr, jag vet inte alls..svart ocksa for de flesta har ingen hemsida.


Kommentarer
Postat av: madde

man har utlöst tsunami alarm i japan. =\
vart jordbävning o bajs, men antar att ni redan e medvetna om detta?
ville bara meddela.

Postat av: mamma jansson

Det finns en bastu som lokalbefolkningen använder o efteråt får man massage, inte alls dyrt. Kommer inte ihåg var det låg men utanför kata har jag för mig, ta en tucktuck dom vet var. Ganska kul med en grej som inte turisterna tänker på, o man får ha badkläder på i bastun:) Kolla i alla fall:)
Här har det vart mulet o soligt omvartannat o det har duggat lite, nu ska jag käka karré. KRAAAM

2007-08-02 @ 16:22:38
Postat av: hej

hej.
angående ditt spa besök, nej ja tycker inte d alls e dyrt för den sortens behandling.
super billigt!! =)
enjoy!

2007-08-02 @ 20:53:57
URL: http://www.muffinsmadde.blogg.se
Postat av: barbro

Behandlingen låter inte dyr. Inga och jag ska till Österåsen 10-12 augusti och hoppas där få tid till lerinpackning med ansiktskur. Det kostar 600:-för 60 min och då är de ganska billiga. Passa på!
Cyklade till Hemköp (1,5 mil tor) - inte har de Oreos inte! Jag får cykla vidare!

2007-08-03 @ 09:21:11
URL: http://balil.blogg.se
Postat av: barbro

Aj, aj, aj! Har jag gjort bort mig? Jag sökte bland godis! Men efter att ha kollat google och lite ordentligare här i bloggen misstänker jag att Oreos är kakor, eller?

2007-08-03 @ 09:25:46
URL: http://balil.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback