Luftens celluliter

Nu har vi landat i Singapore, efter en javligt obehaglig flygtur. Jag hade ont i armen efterat for jag satt och holl krampaktigt i armstodet hela resan. Gick inte ens pa toa.
Javla luftgropar! Jag hoppas det inte ar sa nar vi ska hem sedan, det ar nagot av det varsta jag vet namligen. Sitter dar och tanker "Nu dor jag", och det ar ju inte sa kul.

Vart "hotell" ar inte sarskilt fint och kostar for mycket. Men man maste ju bo nagonstans. Det ligger i Little India, och vi tar tunnelbanan in till stan varje dag. Little India kanns lite som Bangkok. ;)
Idag ar det nationaldag har och vi hade tankt kolla lite pa fyrverkerier och sant.

Igar var vi till ett kopcentrum och jag kopte en t-shirt och en klanning, det var rea pa en affar som hette River Island. Det ar tydligen rea eftersom de vill att alla ska kla upp sig lite pa nationaldagen, borde vi infora i Sverige ocksa tycker jag! ;)
Vi har langbyxor pa oss, dagen till ara. Inte shorts. ;)
Vi at mat pa Foodcourt, ungefar som Hotorgshallen, fast bara asiatisk mat. Det ar billigt och man blir matt, passande eftersom hotellet var dyrt. Da sparar man in lite dar i alla fall.

Har kollat studera.nu men inget star dar annu, far se om det kommer upp nat ikvall.

Kommentarer
Postat av: mamma jansson

Åh va skoj att du kom in på skolan, så jäkla bra:)
Imorgon åker vi till landet då men e väl hemma senast torsdag för då ska vi ju prata om lght.
Kramisar från mej

2007-08-09 @ 14:00:00
Postat av: Jenny

Grattis!! =D Åh så kul att du kom in på skolan! Ha det så skönt dom sista dagarna nu =) kramar


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback