Kitty jobbar i Hong Kongs tunnelbana



I Hong Kongs tunnelbana (har jag för mig att det var...) jobbade Hello Kitty. Hon och hennes syskon alltså. De hade fina uniformer också.



Bjuder också på två bilder från Phuket.

Och...shit vad mitt besökarantal ökade när Anna (Pyttis) lade in min blogg som länk i ett inlägg. Jag fick ungefär femdubbelt så mycket besökare, men inga fler kommentarer trots det. Haha! Men det var ju lite skoj att få lite fler besökare i alla fall, de dagarna. :)

Nu har vi bokat biljetter till Manson-konserten den 15 december. Jag håller tummarna att det är bättre än Hultsfred för då var jag riktigt besviken efter den konserten!

Nu har jag tre dagar kvar på jobbet. Sedan, på lördag, är det bröllop att gå på och på söndag ska jag springa tjejmilen, trots att jag knappt hunnit träna något. Men förra året kom jag under min måltid (det lät lite konstigt, men jag hoppas alla fattar vad jag menar) och då hade jag sprungit typ lika mycket som i år.
På måndag börjar sedan infoveckan på Konstfack. Gudanemej!

Kommentarer
Postat av: anna

åhh den andra bilden var ju för söt!
tycker inte du ska springa så många ggr innan milen..då kanske kroppen blir för trött istället..eller?
en gång på torsdag tycker jag räcker..haha
massa kram till underbara malin!

Postat av: Carin

Ååå Hello Kitty är ju så söt. :) Är det Manson som i Marilyn Manson du ska se? Gud så coolt.. Jag tycker att han är lite läskig men jag älskar Heart-shaped glasses.. Annat än den låten har jag inte hört så mycket av honom. Du kanske har nåt tips på nån bra låt? :)

2007-08-21 @ 22:34:40
URL: http://ladyscorpio.blogg.se/
Postat av: anna

oj hjälp?! springa tre dagar i rad o sen en dags vila bara?
ujuj...fast nu tänker jag nog bara på mi egen lathet och oförmåga, haha
jag tror på dig! kram!

2007-08-21 @ 23:04:52
URL: http://pyttis.blogg.se
Postat av: Katrine

Haha ok. Tack för varningen ;) Det ska bli kul att läsa den. Men jag har vant mig vid snusk, håller på och läser Jenna Jamesons bok nu "Att älska som en porrstjärna", även den väldigt intressant! Såg att du också ska gå i Stockholm, på Manson. Hade du sett honom innan? /Katrine

2007-08-21 @ 23:46:58
URL: http://katriine.blogg.se
Postat av: anna

sprungit idag?
njae baby, om jag sitter på din axel o hejar medan du springer så kommer du nog inte en meter..
men jag kan cykla på en liten rehjuling brediv eller nåt ;)
kram!

2007-08-22 @ 23:10:27
URL: http://pyttis.blogg.se
Postat av: Sophie

Ja nollning är inte roligt alls. Man måste nog tillhöra en viss människotyp för att kunna uppskatta sånt. Själv är jag alldeles för osocial för att tycka att det är ens det minsta kul... Tråkigt kanske men så är det.

2007-08-23 @ 16:54:14
URL: http://www.luneas.bloggagratis.se
Postat av: anna

bidde det en springtur? såg du mig framför dig pushandes på en trehjuling? hihi
kommer säkert drömma yra feberdrömmar om det inatt.
haha
kram på dig gumman!

2007-08-23 @ 19:43:23
URL: http://pyttis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback