Första dagen i nya skolan

Nu är tjejmilen avklarad - jag sprang utan att ha tränat och dessutom bakis och med för lite sömn. Det var lite jobbigt. Jag fick sämre tid än förra året, en minut mer. Lite sur blev jag men vafan.

Nu sitter jag med orolig mage och ska snart iväg till min första skoldag. Usch...hade glömt bort hur det kändes när man började ny skola. Fast när man började gymnasiet och sånt så brukade man ju alltid känna folk, i alla fall gjorde jag det för jag hade många från gamla högstadieklassen i samma gymnasieklass... Och nu...är det helt nytt och främmande och skitjobbigt.
Alla är så glada för att jag ska börja men jag är inte alls glad idag, det är mest jobbigt...

Jag har tagit fram block, penna och fixat pengar till kåren, personbevis och sånt..behöver dock ett passfoto men har inte haft tid att fota mig..så jag vet inte hur det blir med det. De kanske kastar ut mig då?
- Hon har inget passfoto! Ut med henne!

Nu ska jag fixa resten så jag kan bege mig vid 07.55 med tunnelbanan mot skolan.

Kommentarer
Postat av: Sophie

Hoppas att det gick bra i skolan idag! Vet preciiis hur det känns att börja ny skola. :p

Postat av: mamma jansson

hemma igen från vår semester, o sååå varmt vi haft det, det har fullkomligt forsat svett om en när man gått ut o kollat runt. Det va faktiskt ett rent helvete.....tur det inte va långt till stranden o det svalkande havet. När vi äntligen skulle flyga hem blev vi försenade o satt i planet o hade det trångt o svettigt men sen sa kaptenen att vi fått klartecken. När vi flög över Athen kunde man se eldsvådorna, vi hade även känt röklukt där vi va trots avståndet, fast sen fick vi veta att även ca en mil från shania hade det brunnit uppe i bergen, men den va inte lika stor som de andra i Grekland.
HOppas din första skoldag gick smärtfritt o att du fick va kvar trots inget passfoto:) Ha de nu så bra så höres vi av o hoppas vi ses snart, vad sägs om fredag kväll??? Puss o Kram

2007-08-27 @ 15:36:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback