snackelisnack

Idag ska vi på "valmiddag" hos Martins pappa. Vi ska inte äta valar utan äta middag (förhoppningsvis inte val då) och sedan se vem som vinner i valet ikväll. Jag har bakat en kladdkaka och ska ta med den dit, som efterrätt. Måste bara förbi affären och köpa muscovadosocker och grädde.
Inatt trodde jag att jag skulle lägga mig tidigt, men så sög det i pärltarmen, så jag satt till halv tre och gjorde ett nytt halsband...jag är dum. Men det blev ett fint halsband, jag är nöjd.

61270-32

Sen har jag allmän ångest för min situation när det gäller jobb...har fått erbjudande om heltid men det krockar med annat plus att det är ett jobb som gör att jag sliter ut kroppen...så jag har mycket ångest just nu...inte så kul alls faktiskt. Hoppas jag får klarhet i det snarast.
Imorgon ska jag försöka börja med akvarellmåleri. Ska se om det är något för mig och testa olika tekniker inom det. Dessutom ska jag starta arbetet med den tredje tavlan i mitt projekt. Hoppas jag i alla fall, jag har ju en tendens att skjuta på saker rätt mycket.
Helgen blir full av fest, inte ofta det händer att man går på fest både fredagen och lördagen. Dessutom ska jag på STREET och köpa på mig lite mer pärlor och tillbehör. Ska bli gott.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback