Sturetest

Kom precis hem från staden där jag var på en intervju samt shoppade lite halsband på rea och en liten grön värmeljuslykta och ett stort fat jag ska använda som frukt- och godisfat. Sedan begav jag mig mot centralen där jag skulle möta Martin och mötte Robin på vägen, pratade snabbt om att ses någon dag, varefter jag skyndade vidare. Svettigt blir det minst sagt. Mötte Martin, han köpte en FCZ dvd, sedan åkte vi vidare.

Jag gjorde ett litet test inne i Sturegallerian. Det finns en affär där som säljer så fina smycken och krafs, men den är ganska lyxig, inga skitsmycken där inte. Förut när jag varit där och kollat på vackra halsband har det alltid varit någon expedit som smugit runt efter mig och kollat. Troligen för att se till att jag inte snattade något. Då hade jag mina stora jeans och såg mest ut som vem som helst. Idag hade jag på mig kort kjol, snygg tröja och sjal och så höll jag i min ipod dessutom. Det var ingen alls som smög efter mig idag, däremot fick jag ett trevligt "hej", vilket jag inte fått förut när jag varit där (jag har varit där vid två tillfällen innan).

Imorgon blir det mormorbesök och därefter ska jag och Martin laga soppa i Brotorp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback