Ögon som faller ihop

Mina ögon vill inte se
Mina ögon svider och vill inte vara öppna

61270-61

Har kommit hem från en ganska jobbig dag på jobbet. Fick migränklubben på besök mitt på dagen och de har fortfarande inte velat ge sig av...hoppas att de går sin väg senare ikväll.

Imorgon är det sista arbetsdagen för veckan....snacka om skönt. Därefter följer en stilla helg och sedan en lång arbetsvecka med lördagsjobb. Blä.
Imorgon ska jag hem till mamma efter jobbet. Om hon inte var magsjuk vill säga. Hon gick och lämnade blåbärssoppa till Oliver som var magsjuk så vi hoppas att hon inte hann bli smittad.
På lördag ska jag på målarkurs igen. Sista gången nu. Lite tråkigt. Innan kursen ska jag kanske kolla på lite pärlor. Och äta något så jag klarar mig hela kursen igenom.
På söndag är det första advent och jag har tänkt julpynta. Martin jobbar tyvärr, så det blir nog inte så mysigt som jag velat men jag tänkte dricka lite glögg i alla fall. Hoppas att Martin orkar städa lite idag för jag orkar inte allt själv. Inte så kul att julpynta om lägenheten ser ut som blä.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback