En kulen natt

natt natt
Min båt jag styrde
På havets vågade vågade våg så skummet yrde
Och vart jag sågade sågade såg
på havets vågade vågade våg
Långt ner i djupetipetipetipet
En fisk jag såg och det var
Du!


Ätit goda lammracks med potatis och grönsaker, tzatziki och tomatsås. Cider till det. Efterrätt blev chokladmousse med limecreme och kokosbotten och en latte. Väldigt mumsigt måste jag säga.
På hemvägen fick jag nästan springa från tunnelbanan och hem för jag höll på att kissa i byxorna (för övrigt hade jag inte byxor, utan kjol på mig....hmm). Jag har nåt fel på min blåsa, har alltid haft det...och det är rent ut sagt handikappande ibland. Ska tillägga att jag var på toaletten 2 gånger på restaurangen också.

Igår köpte jag mig en ny kofta på h&m för min rabattcheck på 100 kr. Så koftan kostade 100. Jag behöver fler tjocka tröjor och koftor, äger knappt några alls nämligen. Kan bli lite jobbigt när det är vinter.
Dessutom köpte jag ett par torgvantar och ett par vanliga fingervantar (torgvantarna var lila- och svartrandiga, fingervantarna vit- och svartrandiga).
Imorgon ska jag till stan igen, efter träningen. Tänkte åka förbi ringen och kika lite där på h&m, innan jag drar vidare till medis, som ju ligger ganska nära..det var så jag tänkte. Då kan jag ju gå emellan. No tunnelbana, no no.
Dessutom skulle jag behöva till kreatima igen, men det hinner jag kanske på lördagen innan kursen. Gick ju bra igår så det går nog lika bra på lördag också. Behöver en till pannå, den storleken jag vill ha hade de bara en kvar av igår, och jag behöver minst en till i den storleken.


Jag och Rutger
61270-59

Kommentarer
Postat av: Anonym

hehe, både du o rutger ser ut som "don´t mess with us bitch" =oD

2006-11-27 @ 18:30:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback