Shoppingtrött

Dagens ego:

61270-73


En ny shoppingdag. Nu har jag nog alla klappar klara. Känns väldigt skönt att slippa åka in till någon jobbig galleria eller till stan en dag innan julafton, som det brukar vara.

Idag fick jag med mig detta hem:

Klapp till Martin
Klapp till Oliver
Klapp till Martins mamma
Frön och godis till fåglarna (ej julklapp)
En ny kalender för 2007 (till mig själv)
Cider och vin (till helgens kalas)

Det var nog allt, tror jag. Nu är jag väldigt trött och skulle gärna lägga mig och vila på soffan en timme eller så. Hinner jag det? Känns som det är för mycket att tänka på. Fast egentligen är det inte det.
På lördag ska jag på tjejmiddag, med tjejer jag aldrig träffat. Känner en av dem. Innan dess ska vi baka julgodis, så det ska jag handla till på fredag. Ska nog passa på att handla julmat då också, så man slipper trängas med alla tanter senare. Lönen kommer ju den 22, så då lär ju alla vara ute och flänga och leka gam i affärerna. Men det tänker inte jag göra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback