Oh oh, i'm a peanut

I'm a legal peanut
I'm a peanut in Stockholm


Och jag är bara så himla nöjd med de här gamla bilderna, så de får vara med idag!
61270-64
61270-62


Haft introduktion idag på jobbet. Riktigt trevligt att slippa arbeta ensam tycker jag. Det blir så mycket trevligare när man har någon annan att prata med. Tyvärr är det bara en dag till jag kommer få ha en arbetskamrat.
Jag glömde tyvärr kvar mina muffins och smörgåsar, men men...jag har ju fler muffins i frysen och kan ju alltid göra fler mackor. Lite dumt trots allt.

Ikväll vankas det idolfinal och lite gott att äta. Funderar på att köpa nåt gott att dricka och kanske lite jordnötter. Jag brukar ha ischokladglass (den där BigPack) och ha i salta jordnötter - så gott. Jag orkar nog inte städa idag, fast det skulle behövas inför julpyntandet.  Ska nog passa på att bara slappa idag istället.
Måste göra middag men orkar ju inte...ska kanske smyga iväg och köpa något klart istället...inte så nyttigt men vad gör man. Jo så får det bli!

Hade lust att lägga in den här flower-power-inspirerade bilden av mig också:
61270-63

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback