De två t:na

Jahapp, då sitter man med magsjuka och kollar på Idol...springer fram och tillbaka mellan Tv:n och Toaletten. Har inte spytt än och hoppas verkligen att jag slipper också...

Uppdatering nu...jag mår inte illa men är inte road av dessa toalettbesök heller....men hellre det än spyor I say. Tv:n är fortfarande på, Idol är inte slut ännu utan innehar en mindre längre paus med nyheter. Därefter får hela Svenska Folket veta. Vem som. Blir Sveriges. Idol 2006. Wow asså.

Imorrn målarkurs, jag ska måla konstigt igen, tror jag. Eller...jag kan ju försöka måla naturalistiskt men kan inte lova något.

Uppdatering igen. Nu är klockan snart sovdags för min lilla mage och Markus vann idolfinalen. Jahapp, då får vi se vad för skitlåtar han får ge ut nu till en början, innan han har nåt att säga till om själv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback