'cause I'm a shoeshopper yes I am

61270-86

Nu har jag köpt ett till par skor. På rean hittade jag dessa som jag provat förut men aldrig köpte då. Nu fick jag dem. Jag tycker de är lite häftiga. Finskor för herrar i damstil. :) Jag kan bara lite låta bli att köpa skor ibland. Tur det var rea i alla fall.
Vi fick med oss en present till Martins pappa också, men jag vet inte när han ska få den.

Imorgon är det nyårsafton, väldigt förvånande. Tiden rinner iväg. Vi ska fira en enkel afton med några vänner och lite mat. Vi köpte "champagne" idag, alltså mousserande vin. Min favoritsort dessutom. Om inte Martin tyckte att det var att häda skulle jag dricka mousserande vin varje gång det var fest, istället för cider eller öl eller annan sprit. :)

Men morgondagen börjar med en resa till Solna och mormor. Jag möter mamsen på Gullmarsplan och sen drar vi oss till mormor en stund. Kanske kan jag ha mina nya skor. Vi får se.

Kommentarer
Postat av: madde

fin fina skor =)

2006-12-31 @ 13:56:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback