hå hej

Precis när man tror att man ska gå och lägga sig så...gör man inte det. Då ringer det i telefonen ring ring och man får prata med sin favoritprutt en stund. Dock var mottagningen inte den bästa och vissa ord försvann ut i kvällen men i alla fall.

Idag har jag varit på stan och kollat i affärer, mest drömt om en massa pärlor och möbler jag vill HA!  Men...man kan ju inte få allt, utom en liten fisk som jag fick som present. Väldigt söt liten fisk, ska ha den runt halsen sen när jag vill vara fin.

61270-21

Blev hur som haver mycket inspirerad av att gå omkring bland allt glitter och sten så jag hoppas jag har råd med lite sånt nästa månad..sån där koppartråd verkar ju väldans trevlig och kan bli häftigt om man anstränger sig. Men en soffa för 23000:- känns liiite för dyrt faktiskt. Skulle ju aldrig ha råd med något så dyrt..vojne vojne. Men herregud vad man kan drömma.

Idag fyllde Sandra 15, värsta stora människan hon har blivit. Jag har ju sett henne från hon var liten blyg tjej till en fullfjädrad fjortis. Och nu är hon alltså på väg mot the adult life. Får vi hoppas. ;)

Jag och Sandra i en konstig bild som fick bli till konst...eller nåt. :)
61270-22


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback