Nåt nytt

Det är ett nytt år. 2012. Om det undgått någon... Jag sitter och "pluggar" hos mina svärpäron, det går sådär. Jag har i alla fall skrivit lite idag men det är sååå segt när man inte kan referensboken utantill utan måste sitta och slå hela tiden och dessutom måste slå upp orden man inte riktigt kan eftersom boken är på engelska och jag är inte världens bästa på att läsa facklitteratur på engelska. Men det går väl framåt i alla fall. Har skissat lite i mitt nya block också. Var tvungen att köpa ett moleskine skissblock för att kolla what the fuzz was all about och ja det är ett väldans bra block och roligt att rita i, faktiskt. Så jag är nog nöjd med mitt köp. Kraftiga papper som jag gillar och man kan rita på båda sidor utan att det går igenom till den andra sidan. Bra där. Bra skit. Igår var vi på café och jag åt den godaste morotskakan, eller som de säger på café Lilla Bagis, där de bakar och säljer den: Den ultimata morotskakan. Jag kan inte annat än att hålla med!

Kommentarer
Postat av: mamma annsan

ja den ser god ut:)

2012-01-10 @ 11:30:02
Postat av: Jenny

ja det hoppas verkligen jag med! :) tyvärr känns det för dyrt för mig det vi har hittills. vi får hålla tummarna att vi hittar nå billigare, vill verkligen åka! kram

Postat av: Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

torsdagen är ju inte slut än gums ;)

2012-02-02 @ 18:11:57
URL: http://pyttis.blogg.se/
Postat av: Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

hmm jag som trodde att cupcakes var muffins i lite snyggare outfit bara ;)



jag är liksom inte så förtjust i nåt bakverk med sockerkakassmetbas..muffins, cupcakes, tigerkaka, sockerkaka osv..kladdkaka kan gå ner nån bit.

HAr ätit muffins/cupcakes med fyllningar och toppings och då är det ju just fyllningen som är god, det runt om är fortfarande torrt tycker jag och smakar mjöl.

2012-02-06 @ 09:18:51
URL: http://pyttis.blogg.se/
Postat av: Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

jag är ju mer godistjej än kak och baktjej...

Men en god chokladboll med pärlsocker är aldrig gel, eller en riktigt god chokladtårta med hmm kanske nån sylt eller kräm på ena planet, en nybakad bulle mmm en biskvie då och då yumyum =)

2012-02-06 @ 11:48:14
URL: http://pyttis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback