RedHotChilliPeppers!

Igår kväll var jag med Martin och Sandra (hans syster) på konsert! Det är inte ofta det blir konserter nuförtiden. Senaste var nog Manson på Hovet skulle jag tro. Sjukt bra var det.
Men igår var det dags för ännu ett stort band att inta Globen.
Red Hot Chilli Peppers.

Jag har gillat dem rätt länge men inte haft överdriven koll på deras musik. Har nån skiva och tycker de är bra helt enkelt.
Konserten var väldigt bra och trummisen var super i sitt solo. Chad heter han visst. Trummisen.
Sångaren Anthony Kiedis hade skaffat sig mustasch, vilket jag inte gillade men annars var han sig lik förutom fler rynkor. Så intressant att han på håll ser ut som en tjugofemåring men på nära håll ser man att han är mycket äldre. Rätt coolt att vara så vältränad när man är medelålders. Precis som basisten Flea. Vältränade gubbar minsann.

De är ju bra på sin grej de här grabbarna. Så jag är jättenöjd med gårdagkvällen!



Kommentarer
Postat av: Art By Tina/Tina Axelsson

Coolt. Aldrig sett dom live. Men det borde jag faktiskt. Grymt band på många sätt.



Nja, jag är inte så förtjust i att pilla på tatuerings-skinnet - just nu tycker jag det är rätt så äckligt - speciellt att smörja in - över flagorna. Blä! Men om ett par dar borde den vara i princip läkt. Om tre veckor är det dags igen...

Postat av: Jenny

jaa det måste vi prata mera om! :) förslag?

2011-10-31 @ 20:39:45
Postat av: Hanna - Mode, smyckestillverkande och min vardag

De är grymt bra!

2011-11-03 @ 20:34:58
URL: http://hannafialotta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback