Berlin is poor but sexy


en ofärdig bild igen, ur mitt block. Fri tolkning
(avfotograferad, därav dålig kvalitet etc)


Nu är VFU-perioden slut och kommer åter i höst, då det är min sista VFU forever. Ska vara på samma skola så det blir nog bra!
Idag jobbar jag hemma, det regnar ute och jag funderar på att ta en vilopaus. Har skrivit en del och har väl mest småpill kvar egentligen. Lägga in noter, få fram lite referenser och sånt. Det tråkiga alltså. Blä.

Nu har vi bokat en resa till Berlin. En vecka i juli blir det. Så kul. Hoppas vi får plats på samma vandrarhem som förra gången. Det var jättebra och nära till en stor mysig park och nära till restauranger och caféer. Dessutom fanns spårvagn och buss jättenära. Håller tummarna för det vandrarhemmet.
Kul med en semestergrej inplanerad!

Kommentarer
Postat av: mamma annsan

Ja va trevligt att ni bokat resan nu:)

Bilden är fin, gillar dina älvor:)



Kramis

2011-05-24 @ 11:32:29
Postat av: fifi

Åh, vad kul med semester i Berlin, älskar den staden!



Kan tänka mig att det inte blir så mycket tid över till författandet, men det måste vara en rokig hobby!

Postat av: MATILDA ROSQVIST 14 ÅR

Så lite så =)

2011-05-24 @ 13:33:58
URL: http://matildays.blogg.se/
Postat av: fifi

Nä, jag förstår att det inte blir mycket tid över. Vad jag inte förstår är hur jag kunde tycka att jag hade fullt upp innan jag fick barn...

2011-05-25 @ 11:37:42
URL: http://fififantastic.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback