Joggat...eller nåt i den stilen



Sommaren är kort, det mesta regnar bort. Och nu är den slut.

Jag har precis kommit in efter en springtur. Eller springtur och springtur. Joggingtur med mycket pust. Seriöst så tog det 40 minuter att "springa" 5 km idag. Mein Gott! Jag hade tänkt komma runt Tjejmilen på under 1,30 i år men vete fan alltså. Blir nog svårt med dessa springtider nu...
Det känns liksom inte så kul att vara under 30 bast (jaaaa, faktiskt i hela tre månader till...typ) och springa på så dålig tid. Men det är ju bara mitt eget fel. Dåligt med tränig plus övervikt. Kan inte bli så mycket annorlunda då. Men nu ska jag försöka springa minst en gång i veckan året om så får vi se hur det blir. Vore bra om jag kunde motivera mig själv till att komma ut och springa två gånger i veckan.
För vi hade faktiskt tänkt att fixa ett syskon till Wilma i framtiden och jag vill inte väga såhär mycket när jag blir gravid igen. Det går inte för sig! Tio kilo väck skulle vara bra innan nästa bebis tillverkas.

Håll tummarna för mig!

Kommentarer
Postat av: Tess

Ja det är så spännande!

Vad duktig du är som springer, jag har degat ihop totalt :(

Postat av: Bdoypalace

Hej kommentera gärna minst 3 inlägg i min blogg för att peppa tjejerna och killarna som är med.



Kommenterar du så kikar jag gärna in i din blogg igen och läser igenom mer noggrant ;) och kanske gillar jag din blogg så mycket att jag lägger till den i "bra bloggar" i min blogg så mina 500-1000 beöskare kan hitta till dig också.



Mvh Bodypalace – en blogg där alla är vackra & unika

(ursäkta reklamen men jag ser den som positiv, vill att så många som möjligt ska hitta till bloggen för se budskapet jag vill sprida och motverka kroppsidealen som media spyr ur sig)

2011-08-22 @ 15:56:16
URL: http://bodypalace.blogspot.com
Postat av: Erika

Jag längtar tills jag kan ta tag i träningen igen!

2011-08-22 @ 20:43:23
URL: http://morgondimma.blogg.se/
Postat av: Jenny

Tack fina du!! :)



Duktig du är som springer! Kämpa på så ska du se att du får en bra tid. Kramar



2011-08-22 @ 20:59:32
URL: http://spinningjenny.blogg.se/
Postat av: Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

jag tror du klarar det malin, jag tror du klarar vad du vill..för du en fantastisk ung dam med stort hjärta och klok hjärna.

Sen är det ju motigt första gångerna när man haft uppehåll man kan inte gå från 0 till 100 eller vara i den form man var innan man lade av. Var nu bara stolt över dig själv att du faktiskt begav dig ut på joggingtur och har intentionen att fortsätta.

jag tror på dig!



pussar!!

2011-08-23 @ 10:17:34
URL: http://pyttis.blogg.se/
Postat av: Tess

Men jag klarar typ inte ens att promenera.På den nivån är det.. Jag vill verkligen bli bättre.

Kanske ska börja på gravidyoga, men jag känner mig så himla pank just nu. Så mycket vi måste köpa åt lillskruttan :(

2011-08-23 @ 11:27:04
URL: http://www.egowar.se
Postat av: fifi

Om du har ett mål med träningen blir det nog lättare att komma ner i tid, och du verkar ju ha ett mål, så jag tror på dig! Jag har däremot inget mål med min löpning och då blir det ju lite hipp som happ…



Babysimmet vi går på är en kurs på 7 ggr, sedan kan man gå en fortsättningskurs på 7 ggr och en till på 7 ggr osv, så skulle hon inte gilla det så mycket får det räcka med de här 7 gångerna. Fy fan, vilken stress det var efteråt, längtar tills Niklas kan följa med så att en av oss kan ta hand om henne och den andra kan ta hand om sig själv...

2011-08-24 @ 20:23:05
URL: http://fififantastic.blogspot.com
Postat av: Tess

Ja jag tycker det handlar om att ge alternativ och inte begränsa :)

2011-08-25 @ 05:43:56
URL: http://www.egowar.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback