Tid?



Det har töat och det har snöat igen...nu skiner solen och idag ska vi ut på en kort prommis efter vilan.

Nu har vi kommit en bit i vardagsrummet, förresten. Vi har fått upp en hylla längs ena väggen, längst uppe vid taket. det enda kruxet är att det känns som hyllplanen bångnar så fort man sätter något på hyllorna...trodde hyllor skulle hålla för böcker. Vi får se, det är ju inte så snyggt med bångnande hyllplan, det var lite därför vi satte upp dessa nya hyllor, så att de andra hyllorna kunde rensas ur litegrann.. Nu ska jag bara hinna måla tavlorna som ska upp ovanför soffan också...tid...vad är det?

Kommentarer
Postat av: mamma annsan

Ja det börjar ta sig i ert vardagsrum, det kommer att bli kanon när det är färdigt:)

Nu har vi varit ute o ska ta en kopp varm choklad, det va länge sen:)

Kramisar

2010-03-03 @ 12:42:31
Postat av: Matilda

har också varit ute på prommis i vinterlandskapet. härligt, fast kallt!



ja visst vore safari i afrika något!

Postat av: fifi

Vad kul att din mamma gjorde sådana magneter, det skulle min aldrig göra, hon är ganska pryd av sig...

2010-03-03 @ 18:08:48
URL: http://fififantastic.blogspot.com
Postat av: Erika

Så härligt med en solskenspromenad! =)



Sv. Kul! Undrar vad personerna som var med i de grupperna gör nuförtiden. Ana släppte väl några egna skivor har jag för mig. Hon är den enda jag kommer ihåg namnet på .

2010-03-03 @ 19:10:29
URL: http://morgondimma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback