Tjackat nytt! Ipod och nya hörlurar.

Jag har tjackat nya grejer ba. En ny lila Ipod och så nya hörlurar från Skullcandy. Jag kan inte använda de lurar man får med till Ipoden, antar att jag har för små öron eller nåt...så jag fick köpa separat. Men det var rätt kul att få köpa andra, det är mycket roligare med gröna lurar till lila Ipod. Japp! Men dyrt...ja, det blev det...

Provade den idag när jag joggade en kort runda. Funkade bra tror jag. Däremot funkade benen sämre idag, fick så ont på sidan av smalbenen. Kondisen verkar det inte vara något problem med trots allt...känns ganska bra. Får bara ont där vid smalbenen då.
Jädra bajs, alltid ska det vara nåt.


Kommentarer
Postat av: mamma annsan

Snyggt:) Haha ja det e kul med färger.

Fick ny mobil idag:) sony eriksson x10 mini

Hoppas den funkar bättre än min förra:)



Kramisar

2010-07-11 @ 17:23:31
Postat av: barbro

Kul med ny Ipod. Jag har en liten enkel MP3-spelare, som jag tycker laddar ur för fort. Hu länge klarar sig iPoden utan laddning?

Får man fråga vad den kostar?

Vi måste ta itu med laguppställningen inför tjejmilen. S funderade på att fixa sig ett eget lag, undrar hur det gått. Sen behöver vi en bra bild på W att ha på ryggen - för visst blir det väl samma ide som i fjol??

Kram till alla 3!

2010-07-11 @ 21:07:18
Postat av: Malin

Mamma: men du hade ju en sprillans telefon...



Barbro: Den kostade 1300 ca. Den håller batteriet rätt länge men jag har inte hunnit testa exakt hur länge. Min förra Ipod höll iaf väldigt länge mellan laddningarna, så jag gissar att denna också gör det.

Jag vet inte alls hur Sandra gör med tjejmilen. Vi träffar ju inte henne överdrivet mycket. ;)

Ja, ska fixa en bild. Vem fixar tröjorna? Jag funderar på att ha "Wilmas morsa" på min om detär ok. Vore lite kul. :)



kramkram

Postat av: mamma annsan

Jamen den krånglade ju hela tiden så nu hoppas jag det ska funka:)

2010-07-12 @ 11:26:22
Postat av: barbro

I fjol köpte ju var och en sina tröjor och sen tryckte vi hos Per.

Ska du heta Wilmas morsa, då måste ju Martin få en med "Wilmas farsa", Moussen kanske Wilmas farmor och Per Wilmas farfar.

Det var ju Sandra, tror jag som gjorde bild + text i fjol och Per och jag strök. Fixar du bilden och texten/texterna i år tro? Sandra vet man ju inte var man har nuförtiden. Det var så enkelt att ha samma bild och text för alla och "föreningen" heter ju Wilmas fans, men som sagt fixar du bild med text i de variationer som önskas, så inte mig emot. Sen kan vi på Rottne stryka.

Ska vi ha vita tröjor eller mörkare? Det var olika ark för det. För mörkare tröjor var priset det dubbla tror jag. Vi måste bara vara sams. Jag står för kopieringsarken.

Har lekt kurragömma med lilla grannen Neo, som nu är "terränggående" och hörde av Per att W knallar och går som bara den!

Ha det bra både badkrukor och andra! Kram

2010-07-13 @ 12:31:46
Postat av: Malin

Alltså...Martin springer ju inte tjejmilen, inte heller Per. Och det var bara jag själv som tänkte ha annan text så ni andra behöver inte göra olika texter.



Jag vet inte än vad jag ska ha för tröja...har inte bestämt springkläder än.



Japp, Wilma går jättebra nu, kryper knappt alls.



ha det fint!



kram!

2010-07-13 @ 14:37:24
URL: http://wilmapalmen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback