It can't rain all the time

Idag har solen skinit men jag har inte orkat ta mig ut, för jag fick inte mycket sömn inatt tyvärr. Sen började det regna för ett tag sen så då bestämde jag att det får bli mys ute i helgen istället. Men nu skiner solen igen...ja...det är inte lätt när det är svårt.
Jag har bett Martin köpa med sig lite gurka och morötter samt dipp. Blev plötsligt sugen på det. Sen ska vi försöka få ihop varsin latte ikväll också. Måste lyxa lite på fredagarna. Jag har köpt den där mjölken som heter Latte art från Arla. Den är ju skitbra, blir perfekt, krämigt, härligt skum av den! You must try!

Sen ska vi diskutera om hur vi ska göra med Mallorcaresan också!

Kommentarer
Postat av: Anonym

vilken fin bild:)

Regn o sol hela dagen...konstig sommar vi har.

Må gott

puss o kram

2009-07-31 @ 19:30:28
Postat av: Tina

Regn regn regn. Men idag dök solen upp även här. Hoppas den stannar kvar tills imorgon, planen är skara sommarland - men inet så kul att leka i vatten när det är kallt & grått.



Mmmm grönsaker och dipp. Testa nya beanaisesås dippen - annorlunda men god.

Postat av: Tess

Hoppas ni lyckas komma iväg, kramar!

2009-08-02 @ 16:22:34
URL: http://www.egowar.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback