Så många val...

Så gick åter en dag och jag är lika förvirrad.
Vi ska komma på bra grejer att jobba med i skolan framöver (stort grupparbete som ska redovisas framför massor av människor, samt en B-uppsats) och vi hade extremt lite tid på oss..idag ska vi liksom ha bestämt ungefär...

...jag vet inte alls...tänkte lite på det här med internetvärlden, men förra året var det några som gjorde ett arbete om bloggande så det känns liksom lite som en repris...kanske skulle göra ett arbete enbart om Blondinbella? Haha!

Nej, det är enormt påfrestande att behöva vara så stressad med något som ska bli så stort...vill inte bara "ta nåt".
Får se vad de andra har för idéer idag och kanske kan jag hoppa på någon av dem...hoppas de har bra idéer bara...nåt som känns som "jag".

Blä.



Kommentarer
Postat av: Wysteriia

Manson! :D

Postat av: amanda

ball!

2009-01-24 @ 19:16:48
URL: http://amananda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback