Electric word life



Ibland undrar jag hur vissa människor tänker...ja...vilken värld de lever i och hur de ser på den..Jag lever i alla fall i min värld, det är en bra värld det. Jag trivs i den. Där finns Martin och vår nya soffa till exempel..det är inte dumt det. Haha!

Idag har jag hälsat på hos min mamma, där även min bror var förbi. Vi åt pannkakor (ja, det är ju torsdag) och fikade te. Jag kikade lite på nätet efter en ny mobil men alla kostar så mycket så det dröjer nog innan jag kan skaffa en trots allt.

Jag blev så glad igår när
Marie fick sina bilder som hon beställt av mig. Hon verkar ärligt jätteglad och nöjd så jag pustade ut och blev en liten glad Malin. Titta vad fint hon skrivit på sin blogg.

Om en stund blir det nog sängen för min del. Morgondagen kommer att bestå av transkribering av ljudinspelningar som vi gjort i grupparbetet. Kommer ta sin lilla tid och jag vill hinna rita lite också. Hoppas jag orkar det! Sen är det helg och jag och Martin ska försöka måla om i köket...finally...håll tummarna för att vi orkar ta oss för det.

En bra låttext också. Har aldrig med sånt här men denna är så bra och låten också såklart:

Dearly beloved
We are gathered here today
2 get through this thing called life


Electric word life
It means forever and thats a mighty long time
But Im here 2 tell u
Theres something else
The afterworld

A world of never ending happiness
U can always see the sun, day or night

So when u call up that shrink in beverly hills
U know the one - dr everythingll be alright
Instead of asking him how much of your time is left
Ask him how much of your mind, baby

cuz in this life
Things are much harder than in the afterworld
In this life
Youre on your own

And if de-elevator tries 2 bring u down
Go crazy - punch a higher floor


If u dont like the world youre living in
Take a look around u
At least u got friends

U see I called my old lady
4 a friendly word
She picked up the phone
Dropped it on the floor
(sex, sex) is all I heard

Are we gonna let de-elevator
Bring us down
Oh, no lets go!

Lets go crazy
Lets get nuts

Lets look 4 the purple banana
til they put us in the truck, lets go!


Were all excited
But we dont know why
Maybe its cuz
Were all gonna die


And when we do (when we do)
Whats it all 4 (whats it all 4)
U better live now
Before the grim reaper come knocking on your door


Tell me, are we gonna let de-elevator bring us down
Oh, no lets go!

Lets go crazy
Lets get nuts
Look 4 the purple banana
til they put us in the truck, lets go!

Cmon baby
Lets get nuts
Yeah
Crazy

Lets go crazy

Are we gonna let de-elevator bring us down
Oh, no lets go!
Go crazy


I said lets go crazy (go crazy)
Lets go, lets go
Go
Lets go

Dr. everythingll be alright
Will make everything go wrong
Pills and thrills and dafodills will kill
Hang tough children

Hes coming
Hes coming
Coming

Take me away!

/Prince - Let's go crazy

Kommentarer
Postat av: ika

sv; ajdå, vad är det som gör att det blir så? kram

Postat av: ika

sv; ajdå.

får hoppas på att det någon gång blir bättre.

kram

2009-02-19 @ 22:36:30
URL: http://viveka.webblogg.se/
Postat av: Linnea

är det du som har ritat bilderna i headern ??

pommfritt vad fina!

2009-02-20 @ 11:21:02
URL: http://princessbling.blogg.se/
Postat av: Linnea

Sv; Njaa, snarare snö, här snöar det för fullt,

hur är vädret hos dej ??

2009-02-20 @ 14:15:21
URL: http://princessbling.blogg.se/
Postat av: marie

ja, jag är verkligen jättenöjd! När jag fått lön ska jag köpa ramar och hänga upp dem. Har du fått in pengarna på konot nu då?



Ha en fin fredagkväll!!

kramar!

2009-02-20 @ 19:47:57
URL: http://mariejohansson74.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback