ordinary svammel


gammal skiss, gjord av mig
nån som ser vad som är knasigt med den?

Har nyss vaknat ur en dvala återigen. Hade redovisning i skolan idag, sen gick jag hem, däckade i sängen och nu är jag här, vaaaken. Jag tror det är meningen att jag ska äta något nu, eftersom det närmar sig middagstid och magen mår inte bra utan mat.
Det är vackert väder ovanför molnen...eller...nej det är inte så farligt molnigt idag faktiskt. Riktigt fint väder idag, solen skiner. På bussen hem höll jag på att bränna vaden av mig på den satans varma fläktgrejen som sitter vid väggen i bussen..det ångade från den...vaaarmt.

Martin ska på sin kusins konsert på Fryshuset idag, nån tävling där för band. Emerganza eller nåt. Haha. Jag har sån koll. Jag fick dispans hur som helst.

Näj, nu ska jag försöka göra nåt att äta, sen kanske rita lite...var länge sen nu men ibland orkar jag inte...

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag ser två olika ögon?? är det nåt mer som inte jag kan se?

Hoppas på sömn inatt eller hur:)



kramisar

2009-04-15 @ 19:23:40
Postat av: Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

ser ju ut att vara två olika ansikten eller om möjligt samma ansikte men samma halva..eller nåt..men knas ser det inte ut..tycker det är en fantastiskt bild.

Postat av: Tina

Ja det var en knasig teckning, helt olika ögon, då blir det knasigt - knasigt med intressant.

2009-04-16 @ 09:29:42
URL: http://trueborn.blogg.se/
Postat av: Sassy

Hm, hon har olika ögon? Men knasigt är kul, perfektion är tråkigt!



Jag skulle vilja ha en Barbiehatt, men den skulle nog få hänga på väggen mest...



kram

2009-04-16 @ 10:20:22
URL: http://eurotrash.blogg.se/
Postat av: matilda

shit, snacka om talang för att rita! det knasiga jag ser på bilden är att hennes pupiller är väldigt olika storlekar på (:

2009-04-21 @ 17:00:54
URL: http://matildatengmo.blogg.se/
Postat av: Lina Haraldzzon

Henne ögon är inte likadana men i övrigt är bilden supersnygg! :D



KRAM!

2009-04-21 @ 18:38:01
URL: http://haraldzzon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback