Go ahead, jump!

61270-1289

För det första: Jag trodde inte att tussilagon hade kommit ännu, men det hade den. Det är en av mina favoritblommor för när den kommer då vet man att våren är här. Men nu känns det som att det vårtecknet kanske kommit lite tidigt? Inte lika kul kanske.

Jag och Martin var ute och hoppade idag. Vi tog kameran och gick iväg en liten bit, tog lite kul bilder. Det var skönt väder och solen värmde när den valde att kika fram. Det är ganska soligt idag, det där lät som det var grått väder. Trevligt att komma ut på söndagen såhär. Annars är vi mest inne på söndagar och antingen ser film, slöar eller jobbar ikapp nåt skolarbete/annat viktigt som inte blitt gjort.
Vi skulle egentligen gått på Vårsalongen som avslutas nu idag, men vi orkade verkligen inte det.

Här bjuder jag på lite bilder från dagen. Och då menar jag också att jag bjuder på en del av mina knasiga miner. Jag är verkligen mästarinna på knasiga miner.



Kommentarer
Postat av: annsan

Vilka härliga bilder:)

See you:)

kramiz

2008-03-16 @ 17:45:43
Postat av: annsan

Vilka härliga bilder:)

See you:)

kramiz

2008-03-16 @ 17:47:13
Postat av: madde

kolla, en flygande malin o en flygande martin!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback