Resa till Ön och 80talstishörten är på

61270-1122

Mossa mossa!
Lämnade in papret idag, skönt att ha det gjort nu. Kanske blir kompletteringar men det får man ta. Började nya kursen idag, ska ju läsa design i ett år nu. Imorgon bär det av till Gävle och ön Ön där vi ska tillbringa dagen och natten och en del av onsdagen innan vi åker hem igen. Vi ska pyssla med lite flum och så ska vi laga mat och ha lite fest på kvällen. Blir säkert roligt. Dock blir det mycket packning för så kort resa. Vi ska ha med oss sovsäck, block och pennor, varma kläder, en kasse med garn och annat man kan väva med, till exempel remsor av gamla kläder eller lakan...öhm..ja...sen ska vi ha maten med oss.
Vi har hamnat i olika matgrupper. En kör förrätt, den andra huvudrätt och den tredje efterrätt. Jag fick huvudrätt tillsammans med några andra. Man ska då köpa en ingrediens till en huvudrätt och sen hoppas man på att det går att laga nåt av allas ingredienser. Man vet inte vad de andra köper. Men det ska vara till 20 pers cirka, så man måste tänka på det. Jag vet fortfarande inte vad jag ska köpa...får gå iväg ikväll och handla det.
Juste, sen ska man ha med sig lunch för två dagar och sen så man kan äta frukost på onsdagsmorgonen...så det blir mycket att packa och bära runt på.

Jag är så trött. Igen. Ovanligt va? Funderade på om jag skulle vila en stund nu faktiskt. Man fååår faktiskt vila om man inte har viktigare saker för sig. Jag ska förvisso packa men det gör jag sen. Orkar inte nu.

Bjuder på lite knasbilder, där jag posar på knasiga sätt. Det är det jag kan bäst. Kolla då.

61270-112161270-1119
Ja ni ser ju. Det är för övrigt min nya 80-talstishörtklänningaktiga sak som jag köpte i lördags, som inte Martin gillade. Hoho! Ja, det är den jag har på mig alltså. Sen har jag gula strumpyxor och svarta benvärmare uppdragna över knäna. Mysigt och gott.



Kommentarer
Postat av: Sophie

Men åh, ska du till Gävle utan att hälsa på mig!? Attans också. ;) Förstår att det blir svårt när det är skolan du åker med men det hade varit kul. :)

Postat av: Jenny

shit vilken fin tröja!! eller tunika.. var har du köpt den nånstans?? vill också ha.. =D

2008-01-21 @ 22:06:52
URL: http://spinningjenny.blogg.se
Postat av: madde

låter som d blir skitkul där på ön ön =)))

2008-01-22 @ 01:21:52
URL: http://www.muffinsmadde.blogg.se
Postat av: anna

förbannat snygga malin!!
hihi

mm det vore najs indeed =)

..jag ska till sthlm nästa vecka..

2008-01-23 @ 21:08:24
URL: http://pyttis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback