Torrt, fnasigt och rödprickigt fejs

61270-1174
dagen innan jag blev sjuk såg jag ut såhär i ett rörigt badrum

Yep, ajm still sick. Fortfarande lite feber, fortfarande den där jävla hostan som gör ont i hela kroppen när jag hostar. Den täppta näsan gör att jag inte kan sova och munnen klistras igen av torrheten. Jag har inte tvättat håret sedan i torsdags. Och nu är det alltså rätt skitigt. Men jag orkar inte bry mig. Det är ju som tur är helg också. Tur att Martin tycker om mig trots torrt fnasigt och rödprickigt fejs och stripigt fettigt hår.

Imorgon är det jag som är hemma från skolan. Vi har i alla fall bara en timmes lektion typ, där vår lärare ska berätta om Moodboards. Han kanske kan maila mig infon. Har även en ny idé på islyktedesignen men orkar inte riktigt rita ner den. Ska se om jag orkar ikväll, annars gör jag det imorgon under hemmastudier..

Så det är på grund av sjukdom som jag inte skriver så mycket på bloggen. Ifall någon möjligen skulle undra..

Mossa mossa!

Kommentarer
Postat av: madde

du får ta o krya på dig =)))))

Postat av: anna

gumman då..du är säkerligen vacker sjuk som frisk, nytvättad i håret som icketvättad.

erat badrum där gav mig en enorm flashback till badrummet i lägenheten jag bodde i i Fisksätra..

kram!

2008-02-10 @ 23:20:28
URL: http://pyttis.blogg.se
Postat av: anna

jo jag gick snabbt in på csn's hemsida och beställde blanketter om nedsättning men jag ska ringa imorrn och även begära månadsinbetalning....för i och med att jag aldrig vet när jag tjänar nåt eller om kan jag inte ha stora klumpsummeutgifter.

tror visst du är vacker..sjukt vacker ;)

2008-02-10 @ 23:57:05
URL: http://pyttis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback