Not the worst kind of allergy

Jag klarade mig från den värsta allergichocken idag. Innan jag gick hemifrån stoppade jag i mig två allergipiller och så tog jag med mig min astmamedicin också. Väl på plats, alltså hos en tjej i gruppen, fick jag lite svårare att andas och blev täppt i näsan och sen hostade jag lite. Det kanske låter jobbigt men det var faktiskt mycket mindre symptom denna gång än det brukar vara. Annars brukar jag få gå hem efter en timme eller så för att jag mår så dåligt.
Skönt att det var uthärdligt idag.

Här kommer två bilder av allergiorsaken (jag hoppas att det är ok att jag har bilderna här):

61270-124161270-1240
Fotat av mig. Får ej användas eller lånas utan mitt tillstånd!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback