flying over the asphalt

Jag cyklade i 45 minuter igår, i snabb takt hela tiden. Ja, förutom i en uppförsbacke som inte var möjlig att cykla i så då gick jag. Ska försöka komma ut med cykeln i alla fall tre gånger i veckan. Det är ju så mycket roligare att cykla än att springa eller gå, man kommer nånstans och det fort. Yes, cykelspurt är min grej. Särskilt nerför backar, oj va härligt att känna vinden i ansiktet och flyga fram över asfalten.

Nu ska jag strax bege mig till stan för möte med min grupp. Får se när jag är hemma i eftermiddag.

Mossa mossa.

Kommentarer
Postat av: Lina

nja, för vissa är det ju svårt! jag tror att bara de som kan har kommenterat nämligen! :D

Postat av: Lina

hihi, du hade kommenterat på min bild när jag lägger upp läppen under näsan! så skrev du att det inte var så svårt! :D

2008-02-21 @ 10:28:16
URL: http://linaveronica.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback