Intryckshuvudvärk och ett solöga

Precis kommit hem från en dag på en högstadieskola. Jag måste säga att det gick hyfsat bra för att vara första dagen, första gången, någonsin, som jag faktiskt har varit på en skola som praktikant. Dock fick jag huvudvärk av alla intryck, men det är ju som vanligt.
Har hittat en superbra buss som bara tar ca 20-25 minuter direkt från min dörr. Eller, jag måste ju kliva utanför porten men sen är det inte många meter till hållplatsen. Värsta najs!
Jag kommer nog stå ut i två veckor, trots allt.

Här kommer tre egobilder jag nyss tog. Plus ett solöga.



De liknar de jag tog igår, men vafan, shit the same.

Kommentarer
Postat av: mamma jansson

Du blir så jäkla bra på bild...orättvist ju;)
Va bra att dagen gick utan besvär men dumt med huvudet. Kramen

2007-10-09 @ 17:12:34
Postat av: anna

du är bland det vackraste i världen.

kram

Postat av: madde

gillar ditt hår =)

2007-10-10 @ 01:03:14
URL: http://www.muffinsmadde.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback