Godissvull och videofilmsutrensning

Idag är en hemmadag. Jag tänkte faktiskt försöka mysa till den så mycket det går. Ska bara vara hemma, skriva skolarbete, dricka massa hemgjord latte och kanske äta några jellybeans också. Ska städa lite också iofs..men det är rätt trevligt det med ibland. Jag ska städa i klädkammaren, rensa bort massa videofilmer som vi har skaffat på dvd. Så är det någon som vill ha lite videofilmer innan jag kastar dem, hojta till!
Ska kolla vilka vi har här hemma.

Hittade dessa bilder på datorn nyss, kolla in godisskålen på bordet, bredvid glassarna. Fan vad vi åt godis då. Det var när Sandra var på besök o vi skulle se på film och äääta gooodis. Haha! Den första bilden är trots allt lite kul, det är jag med min glass som ser ut att reta fåglarna för att de inte har glass...haha! haha! I have some ice-cream, you haven't got some aiiiiiskriiiim!

61270-79961270-798

Kommentarer
Postat av: anna

mmmm glas skulle inte sitta fel kände jag nu...mums!
hihi ja det ser verkligen ut som att du hånar fågelstackarn.
irriterande när saker försvinner..jag verkar själv ha tappat bort massa skivor med bilder på =(
kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback