Vad Malin gör när ingen ser

Dagen har bestått i studiebesök med klassen. Det följdes av nachotallrik på cafe fix och skrivande av lite skolgrejs. Sen for jag med t-banan hem, där jag sedan roade mig en halvtimme med att fota min egen mun. Ja, jag vet....hur sjukt som helst kanske man kan tycka. Haha! Men kolla in bilderna då!


ja, det är helt medvetet suddigt!

Sen blidde det ett par på ögon, här kommer de:



Inte sådär skitroliga bilder men jaja. Det är mitt öga det där. Oj!

Sen satt jag på golvet och lekte liten:



Men sen tog jag en rätt normal bild:



Sånt brukar jag roa mig med när jag framförallt är rätt trött och när jag är ensam hemma. Då kan man leka knäpp hur man vill utan att nån kan se en. Så nu vet alla vad jag gör när ingen ser på; fotar mig själv i konstiga vinklar, olika sorters sminkningar, med konstiga miner etc.
Vad brukar ni göra när ingen ser på?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback