Migränklotter

61270-915

På lunchen idag kluddrade jag i blocket och denna kille kikade fram på det vita pappret. Man kan ju undra vad som pågick inne i mitt huvud då...men visst är han söt. Det roliga med honom är att han har två sidor. Jo, det är sant! Håll för ena halvan av hans ansikte och sedan den andra halvan så får ni se att han har två sidor! ;)

Jag hade sån huvudvärk att jag inte visste vart jag skulle ta vägen, så till slut gick jag hem. Vi skulle efter lunch sitta i små grupper och diskutera arbetsplaner från våra partnerskolor, men de i min grupp sa till mig att det var lugnt att jag gick hem. Så här sitter jag nu, framför skärmen...inte är det ett bra botemedel mot begynnande migrän va? Näe, eller hur! Därför ska jag alldeles strax bege mig mot sängen eller soffan, har inte bestämt vilket än, men det lutar åt sängen för mina små söööta fåglar brukar ha svårt att sitta still och tyst när man är i vardagsrummet.

Sängen it is. Sen tror jag att jag ska överväga att stanna hemma imorgon, för denna värk är inte att leka med. Känns ju inte så bra men vad gör man...



Vet inte om det kan synas att man har huvudvärk men jag tycker jag ser tröttare ut på dessa bilder än vad jag brukar...och hur fan orkar man fota självporträtt när man mår dåligt, det är också en bra fråga.

Kommentarer
Postat av: Sophie

Isch, har du varit till fabror doktorn (eller tant förstås) och kollat upp migränen? Jag gjorde det och fick imigrantabletter utskrivna. har fått förmånen att prova dem en gång hittills och det funkade klockrent! De är sviiindyra men det är helt klart värt det.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback