Jag hann till sexpasset!


Imorse regnade det mycket. När jag kikade ut genom vårt lilla lilla köksfönster kunde jag se den lilla lilla bussen stanna vid busshållplatsen och släppa på en del blött folk. Sen gick jag själv ut i regnet, men jag klarade mig från att bli genomvåt, var mest lite kall. Såhär såg jag ut innan jag gick. Jag var mysklädd idag, orkade verkligen inte anstränga mig alls när det gällde utseendet...och så blev jag ganska kult gul i kökslampan. Hej kyckling!
Den sista bilden av de tre visar hur jag såg ut när jag kom hem från PO-dagen, intressant va? Var det stor förändring, tycker ni? Haha!



Idag blidde det spinning i alla fall. Dock hann jag ej med fempasset utan fick åka in lagom till sexpasset. Oj, det där lät ju nästan lite snuskigt.
Mitt kort har jag lyckats slarva bort i all oreda (ni skulle se hur fan det ser ut här hemma) så jag fick betala 100 kr för ett nytt. Jag har inte tränat sedan i somras...det märktes. Jag var så trött.
Efter passet gick jag in på Ica och köpte sushi, hoppas bara den är god. Ska äta den när jag ser på DH. Inte så bra att äta sent men jag måste ju få i mig nåt.



Idag har jag annars varit på PO-dag, alltså partnerområdesdag. Det var okej, förutom att jag kände mig lite vilsen och ensam, men det är lugnt. Som tur var hade jag ju varit i området förr så jag hittade relativt bra där. Min partnerskola ligger precis bredvid där vi var nämligen.

En god nyhet (tror jag) är dessa goda grejer:



De var verkligen supergoda, åtminstone för min del eftersom Salvi är min favoritsmak på Läkerolhyllan. Synd bara att de innehåller sötningsmedel...

Kommentarer
Postat av: anna

hihi ja det lät snuskigt ;) Snuskigt kul.

kommit på än vad du ska önska dig i födelsedagspresent?
kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback