Hallå eller?

Jag har ny klänning.


Sorry about the torra läppar men vintern är inte så snäll som man kan tro...eller brukar man tycka att vintern är snäll, den bits väl mest? I kinderna och så?

Klänningen syns på dessa bilder, dock är det ju inga superbilder men man förstår kanske på ett ungefär. Hoho. Jag tycker mycket om den! Så är den ju lila också!

Idag var det den andra PO-dagen. Nu sitter jag här och är jättetrött och funderar över ditten och datten. Typ om jag ska vila en stund eller om jag ska läsa lite, orkar jag det? Det är tydligen bomöte här på gården ikväll klockan 18.30 och Martin är så duktig och tycker att vi ska gå på sånt. Så då gör vi det. Middagen blir lidande men det får bli smörgås istället. Vi får rosta några smörgåsar när vi kommer hem igen. Eller nåt.
Oj va intressant. Tror bestämt jag får besöka soffan en stund i alla fall, det här verkar ju inte leda nånstans. Jobbigt bara, att jag alltid blir på pysselhumör just vid de tillfällena då jag verkligen inte orkar pyssla. Får pyssla i huvudet.

Förresten, tänkte ju visa bilden jag ritade till vår redovisning i går. Vi hade uppgift att komma på en lektion och hade denna som exempel på hur man kan göra. Fast jag slängde bara ihop den på tio minuter (tjugo inkl klippande och klistrande) så den visar ju inte allt på ett skitbra sätt. Men det var kul att göra den i alla fall. Hahoooo!
Den kommer strax här, ska bara ladda upp den.

Förresten igen! Jag fick checkar från H&M på 1050 kronor så nu kan jag shoppa lite inför julen om jag vill. Till mig själv eller om jag är givmild, kanske lite julklappar?

Kommentarer
Postat av: mamma jansson

Jag vill ha jag vill ha;)
Mormor hälsade så mycket, hon skickade med lite rökt skinka till er(finsk)hahaha ingen skillnad på smak enligt mig men men......den vilar i frysen tills på fredag då jag tar med den:)
Må gott Kramisar

2007-11-21 @ 17:24:39
Postat av: mamma jansson

snygg klänning. snyggt mönster, du passar i den:)
kramis

2007-11-21 @ 19:45:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback