25x10 och teträdsshampo, samt migränsnack



Lite bilder från lördagens födelsedagsfirande. Dock inga bilder på några gäster. Haha. Jag fick ju en rosa mus till min dator av Martin, visst är den väl fin? Martin hade på sig manschettknappar dagen till ära och han ville att jag skulle fotografera dem. Blev ju världens sämsta bild men man ser ju att det är knappar i alla fall. Hoho!
Jag fick presenter också men jag har inte fotat alla. Åtta stycken skålar av mamma, syns på bilden med nötterna, som jag fick av Tessan och Oliver. Av mamma fick jag även tea tree shampo som ska vara bra för hårbottenproblem...får hoppas det hjälper. Har testat idag.
Av min bror och hans tjej fick jag en bok om mysterier, typ parapsykologi, mystiska byggnader och annat sånt där. Jag är ju intresserad av sånt där knas. ;)
Av Martins familj fick jag en ljusstake med ljus och av Martins faster fick jag ju springa tjejmilen nästa år också. Sen fick jag en trisslott som jag vann 250 kronor på. 25x10. Inte illa. Ska nog försöka hämta ut vinsten snart.
På kvällen gick jag och Martin ut och drack cider/öl med min bror och hans tjej. Det var första gången i världshistorien som jag varit ute nånstans överhuvudtaget med min bror. Haha!

Jaa, så nu är jag 26 år. Fick gratulationer från en del och inte från en del. Men det är väl så det brukar vara, man glöms bort med åren. Tur att de viktigaste gratulerade mig i alla fall. :)



Och idag ser jag ut såhär. Ska försöka piggna till lite inför Jonas Gardell ikväll. Jag gick inte till skolan idag på grund av min satans värk i skallen. Igår kväll fick jag återigen sådär ont över ena ögat. Den här gången var det vänster öga. Så jag stannade hemma idag. Sov till elva...usch, men det var väl behövligt.
Ikväll ska vi som sagt iväg och se Jonas Gardell och jag håller tummarna jättehårt för att jag slipper må dåligt då.

Kommentarer
Postat av: mamma jansson

Va skoj att ni följde med ut på kvällen, hade ni trevligt:)Hoppas champot hjälper, men man kanske ska testa ett par ggr innan man märker resultat. Ha de så trevligt ikväll på Jonas gardell:)Hoppas du slipper skallvärken, e det inte dags o kolla hos doktorn?
Kramisar

2007-11-12 @ 14:32:01
Postat av: Jenny

Oj, hoppas att huvudvärken släpper så att du kan njuta av Gardell! =) Du verkar ha haft en trevlig födelsedag iaf!! =D kramkram

Postat av: Josefine

hejhej oh grattis i efterskott får jag säga, min jävla tele funkar inte så jag kunde inte skicka sms, och inte var du inloggad inte.. =) Hoppas du hade en bra dag iaf, nu e du ett år äldre, fan att man inte blir yngre, det skulle jag vilja bli, lastgammal nu ju=)
KRAAAAM

2007-11-12 @ 18:46:29
URL: http://fina82.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback