Mixxed Buziness



Det är hektiska dagar. Eller nåt sådant. Och in kom lönen med rasande fart. Malin har shoppat idag, tillsammans med alla andra löntagare. Det var så varmt inne på H&M...som vanligt. Jag köpte ett par shorts, två kjolar, två linnen och en t-shirt. Dessutom var jag in på Din Sko där det var 20% på alla sandaler..det bidde ett par. Sedan var det en sväng till Åhléns där vi skulle leta morsdagspresent till Martins mamma. Då bidde det två doftljus som doftade helt underbart samt ett fat till dem. Nu har jag inte fotat av sakerna idag så istället får ni hålla till godo med ett potpurri av Malin-bilder. En tecknad, tre foton. På den sista bilden har jag en svullen kind, ifall någon kanske möjligen kunde undra varför jag ser så skum ut.
Imorrn är det jobb, sedan landet till på söndag kväll, så bloggande blir det brist på just då. Håll ut!

Kommentarer
Postat av: anna

ett maybellineläppstift..kanske jag imbillar mig, men i så fall fortsätter jag inbilla mig at det smakar melonglass =)
fan du är så jävla duktig och snygg - svullen kind eller inte!!!
*kramar om min bästaste malin*

Postat av: madde

gillar den bilden på dig längst ner te höger. hel läcker på den juh =)

2007-05-26 @ 01:18:53
URL: http://www.muffinsmadde.blogg.se
Postat av: madde

I know, ja e en för tjejjig tjej. ;)

2007-05-27 @ 09:46:25
URL: http://www.muffinsmadde.blogg.se
Postat av: Carin

Oooh vad snygg du är gumman. :)

2007-05-29 @ 22:42:13
URL: http://ladyscorpio.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback