look at me now







Ja, idag såg jag ut såhär. Eller...jag sminkade över en böld jag har på vänster kind och lade lite mer svart runt ögonen inför bilderna (ifall det ser ut som om jag har en vindruva innanför kinden så vet ni varför), annars stämmer det mesta med verkligheten.
Jag hade inte heller de högklackade (enligt mig) skorna utomhus eftersom jag sparar dem till bröllopet i sommar. Vill inte nöta på dem för mycket. Jag gillar att stå konstigt med benen..ehm..eller nåt.
Men nu kom jag ju på ännu en ändring...idag hade jag två halsband på mig också, ett med en groda och ett med en fågel som liknar Rocki (min nymfkakadua). Dock tog jag av mig dem för ett tag sedan och glömde ta på dem igen inför min photosession. Haha.
Observera den stökiga bakgrunden som jag tyckte passade rätt bra till bilderna faktiskt.
Och...icke att förglömma - jag har mixtrat med bilderna i ps. Hoho.

Kommentarer
Postat av: Anna

åhh underbara snygga vackra malin!!
vilka pangbilder!!

och ja..jag tycker också att vi är lite som varandra..hihi...skulle verkligen vara underbart att få ha en kreativitetsdag med dig *krama om*


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback