Fyndat





Idag har jag fyndat glasskålar. Hos mormor. Gratis. Inte illa. Jag frågade mormor om hon kunde kolla runt lite efter glasskålar och sånt, i olika färg och form. Genast ställde hon sig på en stol och rotade i sina egna skåp. Så jag fick med mig lite hem. Nu ska hon leta efter lite större skålar också.
De jag fick nu var inte olikfärgade men väldigt fina ändå. Jag gillade verkligen dem. Särskilt skålen och fatet med fot på. Så söta.

Nu har jag huvudvärk och ska ta en tablett eller två och lägga mig på soffan och slöa lite. Har inte slöat på ett tag så nu är jag värd lite slötid tycker jag.

Kommentarer
Postat av: Linda

perfa å leta gamla grejer hos Mormor ju...de ska jag oxå börja göra :p

Postat av: Carin

Ååå vilka fina skålar. :)
Jag har aldrig heller förstått grejen med Mischa Barton. Tycker att hon är en dålig skådis och så är hon inte särskilt snygg heller.

2007-05-19 @ 18:26:02
URL: http://ladyscorpio.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback