Cupcakes for the wedding

Jag har överträffat mig själv igen...Jag är så jävla bra egentligen. Haha. Jag har nämligen gjort cupcakes idag. Det är övning inför bröllopet och jag har fått uppgiften att baka cupcakes, alltså tårtor i muffinsformat kan man säga, istället för bröllopstårta. Så idag gjorde vi den andra testomgången och blev helnöjda. Det blir nog dessa till bröllopet. Dock har jag inte gjort dem lika fina som de kommer att vara sedan, för det var bara test och jag slängde ihop det lite snabbt, men det kommer smaka likadant - det vill säga gott!
Jag avslöjar inte receptet, det kommer efter bröllopet om någon är intresserad.



Kommentarer
Postat av: madde

åh va dom ser smaskiga ut!! =D
vill absolut ha receptet sen efter bröllopet.
vilka e d som ska gifta sig??


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback