Slutpumpad spökfantast söker sig mot sängen

61270-544

Efter fredagens bröllop är lilla Malin helt slut och utpumpad till max. Vi har varit på landet igår och idag, men det har inte hjälpt. Jag har blivit knasig av solen, bränt mina axlar lite, spelat tennis tills svetten rann och min bak blev alldeles blöt av svett när jag satt i plaststol. Vi åt grillade hamburgare, sill och färskpotatis, tårta, ost och kex, drack lite cider och såg på Ghost, som vi köpte på Ica. De andra verkade inte uppskatta den så som jag uppskattar den. Haha.
Nu är jag och Martin hemma igen och har ätit sån där fullkornslasagne som man slänger in i micron i 7 minuter. Orka laga mat efter en sån här helg...

Nu ser jag fram emot min lön som kommer in på kontot på tisdag. Min lön kommer alltid den 26, det stör mig lite. Just nu ekar det när jag kollar saldot på internetbanken. Hohoooo? ropar jag och samma sak får jag till svar; Hohooooooooooo!
Nu har vi ju även vaccinerat oss, ska bara tillbaka den 13 och få sista sprutan och den 8 ska vi dricka lite duchoral. Mums. Det är alltså mot turistdiarré. Vi slapp lariam, eller annan malariakur, denna gång. Tur det.

Nu ska jag snart se på film med Martin, men jag lär väl somna i soffan antar jag...har förresten inte beställt Tori Amos nya än, ska nog se till att göra det också.

Bjuder på lite gamla bilder:


1. Vera (sorry att linjerna är knasiga, orkar inte fixa det. Hihi.
2. India
3. Dansana
4. Carin

Kommentarer
Postat av: anna

fan vad jag älskar dina illustrationer!! Du är bäst!
Ja det var ju dumtare än dumtast att du inte är i sthlm då...men jag kommer upp fler gånger be so sure!
Haha nice try . benen syns ju knappt i min klänning ;)
puss

Postat av: mamma jansson

så jäkla svårt o skriva här, det verkr som om inet mina bokstäver inte vill fastna här.
Stackars dig som e så trött, hoppas du fått vila denna lediga måndag.
Vi ses på torsdag då:)
kramisar från mej

2007-06-25 @ 17:57:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback