mitt badrum i detalj

Jag har lovat att göra en blogg med lite bilder från mitt (och Martins) badrum. Jag har inte tagit några bilder på hela rummet, utan fokuserade på detaljerna istället denna gång. Det var rätt kul att fota de små sakerna där inne. Så nu kommer en bildkavalkad från mitt och Martins lilla badrum.
Klicka på bilderna för större.



1. Smink, dock är detta inte allt.
2. Modemagasin och halsband.
3. Toabiblioteket.
4. Ännu mer från toabiblioteket (Century-boken har jag sett i "Will & Grace";)).
5. Min tandborste kramas med en anka.
6. Hårprodukter. Jag gillar Tigi, luktar godis och bra grejer för vågigt hår.
7. Prydnader på hyllan. Lite från resor och andra gamla minnen.
8. Smink igen, visst är sillburkar smart förvaring? ;)
9. Jag i vår skitiga badrumsspegel.


Kommentarer
Postat av: madde

duschdraperiet e köpt på ikea (vart annars? hehe)...o finns i massa fräcka starka färger.
köpte ett neongrönt te en kompis, LÄCKERT som fan!!

Postat av: Jenny

ja det hoppas jag med, men det är lite skrämmande ändå :) Imorgon borde det var klart, håller dig uppdaterad :)

2007-02-27 @ 20:57:29
URL: http://www.spinningjenny.blogg.se
Postat av: Anonym

ja mitt badrum är nog ingen rolig syn om nån dag, vi har stopp i avloppet o inte en ml rinner ut. Har ringt o felanmält idag men tror du dom kommit NÄE, på deras hemsida står det att stopp i avlopp anses som akut...... får väl sitta inne imorogn med då o se om dom kommer. Ha det gott min gulldotter

2007-02-28 @ 17:52:48
Postat av: annsan

jag skrev annsan men det verkar inte som det kom med i förra inlägget......

2007-02-28 @ 17:53:30
Postat av: Malin

Men usch, vad jobbigt. Sånt där måste de väl fixa??
Hoppas det fixas snart.

Kram till min gullmamma.

2007-02-28 @ 19:09:03
URL: http://wilmapalmen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback