"Jag orkar inte"

Kom nyss hem från jobbet...ja jag var ledig idag och hade en massa att göra hemma med mina arbetsprover men dessa planer sprack. Jag får försöka hinna det jag hade tänkt - dvs börja på en av tavlorna - efter lunchen som jag tänkte försöka äta nu om en stund. Fan vad jag hatar mitt jobb ibland. Jag ska inte stressa men kan man undvika det med detta arbete...nej det verkar inte så. Dessutom har jag glömt att lämna in min lönerapport som jag tycker jag borde slippa iom att jag faktiskt är månadsanställd...men nej inte det heller. Ska försöka hinna lämna in den senare idag också.

Provade min acetylsalicylbajsochbliful-olja inatt också. Hade den i hårbotten från 22.00 till 09.00 imorse och trodde faktiskt att det skulle hjälpa lite. Men nej, det blev snarare värre...Tack för den. Kostade bara 200 kr plus läkarbesöket på 140x2.
Fick en kallelse till vårdcentralen för koll av min astma också....förstår inte alls varför. Måste väl ringa dem och höra vad fan de snackar om nu. Kallelse skulle jag få till psykoterapeuten angående stressgruppen men istället kom en jävla kallelse till astmakoll....hallå.....jag citerar; "Jag orkar inte".


61270-110

Får ej kopieras! Då blir tant Malin riktigt förbannad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback