I spy with my little eye...

Mossa mossa alla männskobarn.

Sitter och fryser i väntan på min fiskgratäng i ugnen. Orkar inte laga mat till mig själv, så trist. Och pizza orkar jag inte klä på mig för att hämta...

Idag fick jag den stora glädjen att se en kille spy. Han kom in i vagnen (t-banan) och satte sig ner med sin zingo och såg allmänt borta ut. Sen plötsligt vällde det ut orange sörja ur honom....fiiifaaaan. Jag gick genast iväg till bortre änden av vagnen. Detsamma gjorde fler. Han hade piercings i hela käften med så det fastnade säkert massa kräks där med....bluääääääh! Och när tåget åkte så rann sörjan iväg....alltså fiiifaaaan vad äckligt. Så äckligt att jag måste dela med mig av dessa detaljer. Vill inte ha det i huvudet ensam. Haha.

61270-124

Nu går jag och tänker på den händelsen med jämna mellanrum..mest för att jag är orolig att han var magsjuk och att jag nu blivit smittad av en hemsk magsjuka... Därför hoppas jag att han var drogad eller full. Såg lite så ut om jag ska erkänna. Men sen har man ju förutfattade meningar också. Han kanske bara var matförgiftad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback