The little fart

Eftersom även jag har varit en liten fis så tänkte jag roa alla mina tre läsare med lite bilder av mig som just fis. Alltså som barn.
Pardon the kvalitet, hade inte tillgång till digitalkamera då. Scannade gamla blider är ofta inte så skarpa har jag märkt..mina gamla bilder är inte skarpa överhuvudtaget... (Klicka på dem för bättre).



Jag hade visst en förkärlek för röda kepsar, eller kanske det var min mamma som hade det. Vet ju inte hur mycket jag hade att säga till om i den frågan, men det ser ju ut som jag gillar min kepa på alla bilderna i alla fall. Jag tyckte mycket om att gå runt med trosorna hängandes på halv stång om somrarna. Mina idoler var Ronny & Ragge när jag var elva...kanske beror på hänget jag hade i tidig ålder.
Mamma tyckte om att klä mig i fina klänningar, jag själv ville gärna gå i mina utklädningskläder. Rutiga kjolar och sånt.
Det är jag till vänster under paraplyet, den med lockigt hår. Den andra lilla fisen är min kusin.
Sen hade jag visst en snygg senapsgul klänning med text på. Sånt ska ju vara modernt igen har jag hört. På den sista bilden är jag tio år och var kortklippt för första gången i mitt liv. Barnen i skolan brukade fråga om jag var tjej eller kille.

Kommentarer
Postat av: madde

ooh, halvnaken mini malin ;) PORR


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback