Min tjej



Jag satt och ritade mina vanliga tjejer..de ser alltid ut såhär, vad jag än gör så återkommer detta utseende. Jag har accepterat att det är min stil nu. Förut försökte jag alltid ändra dem så det skulle bli annorlunda, men varför ska man ändra något som faktiskt är rätt bra och en egen stil? Jag blev inspirerad att göra dem i olika färger av Pyttis blogg. Tack för det. Roligt att inspireras av andra ibland, det behöver man ju verkligen när man kör fast ibland.
Jag har inte ritat på länge heller så det var skoj att dra svarta streck idag.

OBS, klicka på dem så blir de större..använder du explorer är det även ett måste, eftersom jag har märkt att allt ser ut som skit i explorer.

Kommentarer
Postat av: mamma annsan

jag har bytt till firefox nu......

kramis

2007-04-29 @ 19:14:08
Postat av: Malin

Va bra! Då slipper jag pilla i explorer för att få det att se bra ut. Jag använder ju också firefox.

Postat av: Anna

hihi tack för omnämnadet och vad härligt att kunna inspirera!
Och hoppla hoppla du är inte bara snygg med fina foton..du ritar fan skitsnyggt!!
Nu blir jag imponerad och inspirerad tillbaka !
*kramar om min sötgumma*

2007-04-29 @ 22:41:27
URL: http://pyttis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback