the pack list

Bortblåst

Ja i ett par dagar. Det ska bli storm ju. Hoppas det finns någon stolpe att hålla sig i. Men det ska bli skönt att blåsa bort i ett par dagar. Trött på jobb. Det kommer bli så mycket jobb sen när jag kommer tillbaka så lite ska jag försöka njuta av ledigheten och försöka att inte stressa och tänka på jobb. Jag sa försöka.

Nu har jag precis ätit lite lasagne. Jag var så hungrig att jag darrade. Jag dammsög lägenheten utan att ha ätit på hela morgonen (jo en smörgås och kaffe, men det var inte tillräckligt) och det var ju inte det bästa man kunde hitta på utan mat i magen.

Idag är det mycket jag ska hinna med. Packa inför helgen samt tvätta mina tre tröjor..jag blir tvungen att hänga dem på handdukstorken i badrummet för annars hinner de inte torka och det är egentligen sådana tröjor som bör lufttorka på handduk på golvet. Nåja, vi får hoppas att de klarar sig...och jag ska jobba till 22...hmm...jag måste skynda mig.

Packningslista deluxe:

Muffins till Madde, ca 5 stycken - viktigast av allt
Trosor för 3 dagar
Tröjor 3 st
t-shirt att sova i
Kortärmad tröja
Tandborste
Tandkräm
Lakan (kudde?)
BH
Strumpor 3 par
Plånbok
Kalender
Tågbiljetter
Ipod - kom ihåg att lägga in mer musik ikväll! Älskar att lyssna på musik på tågresor.
Borste
Smink - diverse pryttlar
Kjolar 2 st, den svarta och gråa
tights 2 par, vit och svart
Byxor 1 par, de svarta
Liten väska

Har säkert glömt lite saker men det kommer jag väl på senare isf.

Ska även komma ihåg att fixa fint till fåglarna och fylla på mat och byta vatten samt sätta in lite godis till dem. Rune fick för sig att bada nyss och försökte flyga direkt efteråt. Inte en sådär jättebra idé. Han ramlade ner på golvet hela tiden för han vägde för mycket av allt vatten han hade i fjädrarna. Knasig.

Fick en present av Martin igår, sötis. :)

NU - ska jag fixa mig klar för jobbet och lägga fram skivor till ikväll som ska in på Ipoden. Packa får bli ikväll också, hinner inte nu.


Kommentarer
Postat av: maddddde

va fick du för present av martin då?? =) du kan inte säga A o sen inte säga B o C.

2006-10-26 @ 07:39:35
Postat av: madde padde

tjosan!
nja, ja hade inte städat så d va inte sån bra idé att ni skulle kika in hos mig, haha. ;D
får ta d nästa gång, ska försöka komma upp te er så snart som möjligt.

va aldrig i ullared. =((( ska dit snart dock.
nä, nu ska ja te borås o köpa mobil, haha.

kramisar

2006-11-02 @ 08:12:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback