Vad ska man med bröst till...

Det blir ju aldrig som man vill...

Jag ger upp!
Hittar inte en enda klänning som passar över brösten. Var tvungen att prova två storlekar för stort för att få plats med de jävlarna. Och då var resten inte fint.
Så jag får väl leva med kjol och topp resten av livet, eller helt enkelt spara pengar till en förminskning, eller hoppas på en remiss (Observera att jag inte vill ha mindre bröst enbart för att kunna köpa fina klänningar).
Idag tror jag att jag provade 10 olika klänningar. Bajsbröst!

Nu ska jag äta middag. Sen ska jag se Ugly Betty, sen kanske gosa med Martin, sen sova.


Lägger in en dagens:

61270-60

Kommentarer
Postat av: madde

fan, gillar denna bilden på dig, gillar d röda skarpa håret o dom intensiva ögonen =)
ja ska gå en make up kurs =)))

2006-11-28 @ 22:54:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback